torsdag 12 december 2013

Brudbukett nr 2 och guldkrans!






12/12.

Idag skulle vi ge oss på brudbukett nr 2 - en droppformad brudbukett. Här jobbar jag på den gröna manschetten.



Här visar Sara hur man gör för att fästa de största hängande blommorna.





 Jag fick inte de blommor som jag egentligen hade valt, fick en ny kompott.. Men det stoppar inte mig! Det går att göra något fint av det mesta.











































Såhär blev min droppformade brudbukett med orkidéer, freesia, rosor, santini, bupleurum m.m. Blev nöjd med mitt resultat!



































Avslutningsvis så skulle vi göra lite saker till försäljning i butiken. Efter brudbuketten var jag lite trött i huvudet... så jag tror det var därför som jag valde att spraya hela min krans i guld som jag höll på med. Vi skulle förvisso göra någonting annorlunda så det blev lite kul ändå!

1 kommentar:

  1. Hej sweethart!
    Du har så härliga idéer en riktig inspirationskälla är du.
    Du har gjort min kväll, jag har sett bilderna.
    Jag önskar dig ett riktigt Gott Nytt År!
    Kram Anette

    SvaraRadera