fredag 30 augusti 2013

Repetition!























30/8.

Dagen började med att vi skulle fördjupa oss lite mer i den biotop som vi var ute i förra veckan när vi var vid Uggleberget. Jag och Elin var ju ute på en mosse och granskade alla olika skikt av växter som vi kunde se. Vi skulle göra ett bildspel denna morgon av bilderna som vi tog ute i skogen och sedan ska vi ha en redovisning och prata om vår biotop nästa vecka.

Efter det skulle vi repetera med våra blommor igen! Det går bara bättre och bättre hela tiden. Dock så tar det ju fortfarande väldigt lång tid och ganska ofta fastnar man mitt i så att man måste göra om. Men den här buketten ovan blev jämn och fin! Ge mig några månader så ska jag nog kunna få till snitsen! :)
























De som inte hade gjort klart sina bloggar satt och gjorde dem större delen av dagen idag. Inte lätt för dem som aldrig bloggat förut. Men jag, Elin, Fredrik och Anette fick hjälpa dem som hade problem med bloggen.

Nu är det helg och mitt huvud är överfullt med information så det passade bra med ett par dagar av vila nu! Nästa vecka blir det nya tag och nya blommor! Vi hörs igen då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar